Crisis Commander i Danmark – Effektivt beredskabsværktøj

Krisestyring enklere end nogensinde

Crisis Commander er et beredskabsværktøj til krisestyring, som sætter strøm til alle processerne i et beredskab fra varsling (notification) af en krise og til gennemførelse af reetableringsplaner. Et cloudbaseret system der lagrer interaktive beredskabsplaner, kontaktlister og vigtige dokumenter nødvendige for reetablering af en virksomhed. Beredskabsværktøjet indeholder et udvidet kommunikationssystem (e-mail, sms, nødhjemmeside etc.) og en række færdige skabeloner.   Crisis Commander fungerer både på mobile platforme og PC. Systemet er yderst operationelt og intuitivt, hvilket muliggør at medlemmer af beredskabsteams hurtigt kan føle sig kvalificerede til at benytte systemet under en krisesituation. Crisis Commander kan tilpasses den enkelte virksomhed på nogle minutter. Tydelig og enkel navigering, kortfunktion, søgefunktion m.m. Lad dette beredskabsværktøj sikre rammerne for jeres forbedrede beredskab.

ANMOD OM EN DEMOADGANG!

Crisis Commander – kort og godt

  • Komplet logning – Følg krisen fra start til slut
  • Indbygget kommunikationssystem (e-mail, sms, ekstra hjemmesider etc.)
  • Indbygget varslingssystem – Tusindvis af medarbejdere varset på nogle sekunder
  • Beredskabsværktøjet er koblet til Facebook og Twitter
  • Integreret med Google Maps – Se hvor dine medarbejdere befinder sig
  • Indbygget påmindelsessystem til at holde dokumenter etc. Opdaterede
  • Interaktive beredskabsplaner, mødeagendaer og mobiliseringsplaner
  • Arkiv til planer og instruktioner
  • Skalerbart – Passer både til små og store virksomheder
  • Videodemoer og skabeloner indgår – Det er nemt at komme i gang
  • Maksimal sikkerhed og tilgængelighed i redundant system
  • Krypteret kommunikation
  • Beredskabsværktøjet anvendes i over 40 lande
  • Udviklet i Sverige og findes på svensk, norsk, dansk, finsk og engelsk
  • Kan anvendes på alle mobile enheder, tablets, PC og Mac
  • Support og opgraderinger indgår